Waarvoor kan ik een SIP Trunk gebruiken?

Een SIP Trunk kan je gebruiken om telefonisch contact op te nemen. Een SIP Trunk kan aangesloten worden op diverse apparaten die het SIP protocol ondersteunen. We noemen een aantal voorbeelden: Traditionele telefoon centrale gebruiken Wanneer je traditionele telefooncentrale een VoIP module heeft, kun je de SIP Trunk hiervoor gebruiken. Dit zou voor zowel uitgaande als [...]

By | 2017-10-16T15:23:27+00:00 oktober 12th, 2017|SIP Trunk|Reacties uitgeschakeld voor Waarvoor kan ik een SIP Trunk gebruiken?

Wat zijn de kosten van een SIP Trunk?

Er zit verschil in de SIP trunks en dat betekent dan ook verschillende kosten. Wij bieden drie soorten SIP trunks aan. De kosten die er aan zijn verbonden kun je vinden in het onderstaande schema.   Als je niet kiest voor een onbeperkt bellen abonnement, dan bel je met je SIP Trunk voor [...]

By | 2017-10-16T15:26:23+00:00 oktober 12th, 2017|SIP Trunk, Telefonie|Reacties uitgeschakeld voor Wat zijn de kosten van een SIP Trunk?

Met welke telefooncentrales werkt de Sip Trunk?

Een SIP Trunk kun je aansluiten op jouw huidige telefooncentrale. Het is een goede tussenstap voor de overstap naar Hosted VoIP. Op bijna elke telefooncentrale kun je een SIP Trunk aansluiten. Benieuwd of jouw centrale hier ook voor geschikt is? Bel ons op 088 25 50 100. Traditionele telefooncentrale Een Sip Trunk kun je aansluiten op je [...]

By | 2017-10-16T15:34:27+00:00 oktober 11th, 2017|SIP Trunk, Telefonie|2 Comments

Wat is een SIP Trunk?

Soms kun je een moeilijke term niet makkelijker maken. Daarom is een veel terugkerende vraag wat de betekenis van SIP Trunk is  en wat de werking van een SIP Trunk inhoudt. Wat is nu precies? En hoe maken we er in de praktijk gebruik van? Lees dan hier verder. SIP (Session Initiation Protocol) is een middel [...]

By | 2017-10-16T15:37:33+00:00 oktober 11th, 2017|SIP Trunk|Reacties uitgeschakeld voor Wat is een SIP Trunk?

4 dingen die je nodig hebt voor VoIP telefonie

VoIP telefonie is onmisbaar voor elk professioneel bedrijf. Vaak bespaar je er veel tijd en geld mee. Natuurlijk kom je ook meteen serieus over als je optimaal bereikbaar bent op je zakelijke nummer. Maar wat heb je precies nodig om met VoIP te kunnen bellen? Eigenlijk helemaal niet zo veel. Welgeteld 4 dingen, we leggen [...]

By | 2017-08-21T21:08:18+00:00 augustus 17th, 2017|Telefonie|Reacties uitgeschakeld voor 4 dingen die je nodig hebt voor VoIP telefonie

5 redenen om je zakelijke telefonie te vervangen + alternatief

Niemand wil een zakelijk telefoonsysteem dat slecht presteert. Verwarring wie welk telefoontje beantwoordt, hoge onderhoudskosten, volle voicemailboxen, klanten die klagen over slechte geluidskwaliteit en andere frustraties kunnen ertoe wijzen dat je telefoonsysteem aan vervanging toe is. Het begint met kleine irritaties, maar uiteindelijk ontstaan er problemen die effect hebben op de bedrijfsvoering. Als je één van [...]

By | 2017-09-25T09:12:56+00:00 juli 20th, 2017|Telefonie|Reacties uitgeschakeld voor 5 redenen om je zakelijke telefonie te vervangen + alternatief

SIP Trunks: kun je dat eten?

Wat is dat ook alweer: een SIP Trunk, kun je dat eten? Eigenlijk is het niet meer dan een softwarematige telefoonlijn. SIP wordt gebruikt om onder andere VoIP / spraakverbindingen tot stand te brengen. Het gesprek wordt opgezet via internet. Groot voordeel is de grote mate van flexibiliteit. Je kunt bijvoorbeeld het aantal lijnen voor je [...]

By | 2017-09-25T09:50:35+00:00 juni 20th, 2017|SIP Trunk|Reacties uitgeschakeld voor SIP Trunks: kun je dat eten?

Nooit meer vervelende telefoontjes!

Word je ook zo vaak gebeld door bedrijven die bellen met een onbekend nummer? Dat vind je vast net zo vervelend als wij. Waarom zou je die niet meteen laten doorschakelen naar je voicemail? De meeste mensen nemen niet de moeite om je voicemail in te spreken dus je hebt meteen het kaf van het [...]

By | 2017-06-20T15:48:45+00:00 mei 3rd, 2017|Telefonie|Reacties uitgeschakeld voor Nooit meer vervelende telefoontjes!

Hoe maak je een belplan? [met sjabloon]

Een belplan laat schematisch zien hoe binnenkomende oproepen door je telefoonsysteem afgehandeld worden. Dit is een belangrijke component van je Telefooncentrale set-up, en het is belangrijk dat je er van tevoren goed over nadenkt. Dit voorkomt inefficiënte belroutes en verbetert daarmee de contactervaring. Voorbeeld belplan Het creëren van een belplan lijkt misschien een eenvoudige administratieve [...]

By | 2017-08-21T21:08:18+00:00 maart 13th, 2017|Telefonie|Reacties uitgeschakeld voor Hoe maak je een belplan? [met sjabloon]